Fa'afefea-Ia: Suia Pads Brake Luma

Fa'asao se manatu mo pa'u taofi o lau ta'avale

E seasea mafaufau tele aveta'avale ile faiga taofi ole latou taavale.Ae o se tasi lea o vaega sili ona taua o le saogalemu o soʻo se taavale.
Pe fa'agesegese i le taofi-amata femalaga'iga fe'avea'i po'o le fa'aogaina o taofi i lo latou malosi maualuga, pe a ave ta'avale i le aso o le ta'aloga, o ai e le fa'atauaina?
Na'o le taimi lava e fautua mai ai le enisinia faletaavale i le lotoifale e tatau ona sui vaega, pe sili atu le leaga, o se moli lapataʻi mumu e susulu i luga o le dashboard, ona matou taofi lea ma mafaufau i le faiga o taofi.Ma o le taimi foi lena o le tau o le toe sui o vaega, e pei o paʻu taofi, e oʻo mai i le mataʻutia.
Ae ui i lea, o le suia o pa'u taofi o se galuega faigofie lea e tatau i soʻo se tasi e iai se agavaʻa tauagafau mo DIY e tatau ona mafai ona ausia ma le saogalemu.Ma afai ua uma ona e mauaina le tele o meafaigaluega autu e manaʻomia e faʻatino ai le galuega, o le a faʻasaoina oe i ni nai bob i tau o fale taʻavale ma maua ai foi se lagona susulu o le faamalieina.O iinei, o loʻo faʻamatalaina e le au atamamai mai Haynes le auala e fai ai.

talafou3

E fa'afefea ona fa'aogaina fusi taofi
Ua mamanuina fa'amau taofi e galulue faatasi ma tisiki taofi o le taavale, po o rotors, e fa'agesegese ai.O lo'o fa'apipi'i i va'a taofi ma tulei atu i tisike e ala i piston, lea e fa'agaioi e le sua taofi lea e fa'aosoina e le matai sili.
A tulei e le aveta'avale le pedal taofi, e fa'apipi'i e le matua'i sili le sua lea e fa'agaioi ai piston e fa'amama ai le pa'u e fa'asaga i tisiki.
O nisi ta'avale e iai fa'ailoga e fa'aofu ai le pa'u taofi, lea e fa'amalamalamaina ai se moli i luga o le dashboard pe a vaivai le pads i se tapula'a.O le tele o pads e leai, e ui i lea, na o le pau lava le auala e taʻu atu ai pe o le a le ofuina o se tapuni o le suʻesuʻeina lea o le maualuga o le sua i totonu o le faʻatanoa vai (lea e paʻu aʻo faʻaofu le papa) pe aveese le uili ma siaki mea o totoe. i luga o le papa.

Aisea e tatau ai ona sui ta'avale taofi o lau taavale
O ta'avale taofi o mea taua ia mo le saogalemu o lau ta'avale, ma e tatau ona tausia lelei ina ia aloese mai se fa'alavelave fa'afuase'i.Afai e pala atoa le pad e le gata e te faaleagaina tisiki, e taugata e sui, ae atonu e le mafai ona taofi le taavale i le taimi ma mafua ai se faalavelave.
O uili ta'itasi e le itiiti ifo ma le lua pads ma e taua tele le sui o pads i luga o uili pito i luma i le taimi e tasi, ina ia mautinoa e tutusa le malosi o le taofi i luga o paga o uili.
I le taimi lava e tasi e tatau ona e suʻesuʻeina le tulaga o tisiketi ma vaʻavaʻai mo faʻailoga o le ofuina, poʻo le sili atu ona ogaoga sikoa poʻo le pala, ma sui pe a manaʻomia.

O afea e sui ai lau taofi taofi
E taua le su'esu'eina o lau taofi pito i luma i so'o se taimi e tautua ai le ta'avale ma sui pe a mana'omia.O ta'avale fa'aonaponei e masani ona mana'omia se asiasiga fa'aletausaga, po'o le 18 masina mo le umi o le tautua.
Afai e te fa'alogoina le fe'ei'i pe a fa'aaoga taofi, atonu e le lelei mea uma i papa.E foliga mai e mafua mai i se tama'i u'amea u'amea ua mamanuina e fa'afeso'ota'i ai le tisiki taofi pe a o'o le pa'u i le i'uga o lona ola fa'aaoga, lapataia le aveta'avale ua o'o i le taimi e sui ai le pad.
E fa'apea fo'i, afai o lo'o toso le ta'avale i le isi itu o le auala, pe a taofi i se laina sa'o i luga o le auala mafolafola, mafolafola e aunoa ma se camber, atonu e le lelei mea uma i taofi.
E iai fo'i se masini e fa'aola ai se moli lapata'i laupapa pe a masaesae le pa, ae le o fa'ata'ita'iga uma e iai nei mea.O lea ia tatala le pulou ma siaki le maualuga o le sua taofi i totonu o le faatanoa.E pa'ū pe a ofuina le pads, e mafai foi ona avea ma faʻailoga aoga o le taimi e manaʻomia ai le sui.


Taimi meli: Nov-01-2021